Wrzuciłem 10 000 zł do puszki WOŚP *reakcja wolontariusza*

Opublikowany 12 sty 2020
wyświetleń 821 056
2 431

Krótki filmik ale za to bardzo treściwy 😀
10 000 zł to kropla w morzu potrzeb WOŚP!
Nie zmienia to faktu, że garstka ludzi decyduje upychać się to do puszki!
Zostawcie suba!
Dzwonek!
I wpadajcie Na insta; @budda.7
Bo tam więcej takich akcji!
PIONA!

Budda. TV
Komentarze  
  • Budda. TV

    Budda. TV

    11 dni temu

    Policja niestety pokrzyżowała nasze plany dotyczące akcji. Więcej informacji dlaczego na instagramie!

    • SmokensVideos

      SmokensVideos

      4 dni temu

      Macie zjeby i się uczcie bo wam tego w reżimowej telewizji nie powiedzą. plstore.info/wideo/2aebaJqMu2-qb2k.html

    • KOCIARZ !

      KOCIARZ !

      5 dni temu

      @Dev3rlee Te puszki są tak zrobione że nie da się wyciągnąć i są sprawdzane czy nie ma żadnych śladów po próbie kradzieży

    • Tomek s

      Tomek s

      6 dni temu

      A co sie stało?

    • Jebus Chytrus

      Jebus Chytrus

      6 dni temu

      hahaha a wiecie ze nie trzeba otwierac puszki zeby wyjac kase? no ale i tam na filmie widac ze wrzuca

    • Lukasz Asas

      Lukasz Asas

      6 dni temu

      @CzołowyPL możesz kupić a nie morzesz kupić. Morze jest nad Bałtykiem.

  • Malloy

    Malloy

    Dzień temu

    Bravo

  • ADI Trenuje

    ADI Trenuje

    Dzień temu

    Mordo a jakie trzeba mieć prawo jazdy na takie coś

  • ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ

    ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ

    2 dni temu

    ???
    1:25 ??
    ??

  • ren mix

    ren mix

    2 dni temu

    Ciekawe --Skoro już jesteśmy przy rekordach. Imponujący jest tegoroczny rekord puszki, który wyniósł – uwaga – ponad 7 tys. 650 zł. Jednej puszki – zaznaczmy! https://linia.com.pl/2020/01/14/hojnie-wsparlismy-wosp/
    Najwięcej zebrano w Otwocku, gdzie padł imponujący rekord puszki, który wyniósł ponad 7 tys. 650 zł! Tygodnik Linia Otwocka.

    • diungy alisnr

      diungy alisnr

      2 dni temu

      Szkoda hajsu wydawać tyle. 😏 Ja tylko raz w życiu dałem na tą organizację.

  • Dj Filipekツ

    Dj Filipekツ

    2 dni temu

    Nie masz co robić z pieniędzmi ale dobrze że na WOŚP

    • Dj Filipekツ

      Dj Filipekツ

      Dzień temu

      @diungy alisnr???

    • diungy alisnr

      diungy alisnr

      2 dni temu

      Czy To Konin czy Stary Konin ?

  • vliduu zeeb

    vliduu zeeb

    2 dni temu

    Fajnie ale ten lans tutaj dla odsłon jest żenujący. W każdym razie dobrze, że wrzuciłes. Dobre wsparcie.

    • diungy alisnr

      diungy alisnr

      2 dni temu

      Niech widzą :)

  • erykus2004

    erykus2004

    2 dni temu

    Super akcja.Ale nie znaczy to ze mozna parkowac na trawniku,przejezdzac linie ciagla,czy wjezdzac mimo zakazu

    • vliduu zeeb

      vliduu zeeb

      2 dni temu

      Niech widzą :)

  • ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ

    ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ

    3 dni temu

    ????
    1:32 ???
    ??????

    • diungy alisnr

      diungy alisnr

      2 dni temu

      Czy to nie jest aby celowa akcja pt. wrzucę dychę do puszki i zarobię więcej na wyświetleniach na YT?

  • Krzysiek Halek

    Krzysiek Halek

    3 dni temu

    Nie interesują mnie w ogóle wasze yt głupoty filmiki itd. wpadłem na to przez przypadek i masz Subaru za swój czyn :)
    Ps. Może w następnym roku 20k?!
    Pozdrawiam

  • Arinho89

    Arinho89

    3 dni temu

    Kolega banana zakrywa identyfikator oraz za wszelka cene chce tymi papierami puche fejkowa zaslonic.

  • Arinho89

    Arinho89

    3 dni temu

    @Budda. TV kasuj kasuj zglosze ta sprawe do wosp w tym miescie i sprawdzimy czy byla taka pusza z kwota bliska tej ktora powinna znajdowac sie w tej puszcze.

  • WierQ YT

    WierQ YT

    3 dni temu

    Za to daję ci suba

  • ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ

    ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ

    4 dni temu

    ???
    0:30 ??
    ??

    • seeni gzty

      seeni gzty

      3 dni temu

      Super sprawa, ogromny szacun dla Ciebie! :)

  • Andzej Duda

    Andzej Duda

    4 dni temu

    To bardzo miłe że twojej sprawy że pomagasz ludziom

  • Mr Grollo

    Mr Grollo

    4 dni temu

    No idiotyczny pomysł powiem Ci badanie.

    • seeni gzty

      seeni gzty

      3 dni temu

      przygladaly-sie-dzieci/

  • drttyu liqm

    drttyu liqm

    5 dni temu

    3:12 No jakby był przypal to polowe byś wrzucił policji XD

    • bodoy euir

      bodoy euir

      4 dni temu

      ❤❤❤

  • Mateusz Gramza

    Mateusz Gramza

    5 dni temu

    Ewangelia:  Mt 6, 1-6. 16-18
    Jezus powiedział do swoich uczniów:
    «Strzeżcie się, żebyście uczynków pobożnych nie wykonywali przed ludźmi po to, aby was widzieli; inaczej nie będziecie mieli nagrody u Ojca waszego, który jest w niebie.
    Kiedy więc dajesz jałmużnę, nie trąb przed sobą, jak obłudnicy czynią w synagogach i na ulicach, aby ich ludzie chwalili. Zaprawdę, powiadam wam: ci otrzymali już swoją nagrodę. Kiedy zaś ty dajesz jałmużnę, niech nie wie lewa twoja ręka, co czyni prawa, aby twoja jałmużna pozostała w ukryciu. A Ojciec twój, który widzi w ukryciu, odda tobie.

    • drttyu liqm

      drttyu liqm

      5 dni temu

      buddysto.

  • Tomek Kuczkowiak

    Tomek Kuczkowiak

    5 dni temu

    Czy tylko mnie ciekawi jak wyglądał mustang po całym dniu ? Jest gdzieś zdjęcie tego mustanga jak był oklejony o ile wg był ?

    • bodoy euir

      bodoy euir

      4 dni temu

      Ty wiesz że on to może wyjać xD

  • Lukasz Zuska

    Lukasz Zuska

    5 dni temu

    Motyla noga szacun kolo

  • Mega Shoty

    Mega Shoty

    5 dni temu

    Czy To Konin czy Stary Konin ?

  • Mario Games

    Mario Games

    5 dni temu

    Szkoda hajsu wydawać tyle. 😏 Ja tylko raz w życiu dałem na tą organizację.

    • Selnq

      Selnq

      5 dni temu

      Też chłop co nic w życiu nie robi a ma hajs ciekawe skąd xD

  • Poranny Koszmar

    Poranny Koszmar

    5 dni temu

    Czy to nie jest aby celowa akcja pt. wrzucę dychę do puszki i zarobię więcej na wyświetleniach na YT?

    • bodoy euir

      bodoy euir

      5 dni temu

      mówi twój idol róbta co chceta.

  • Jakub Kubiś

    Jakub Kubiś

    5 dni temu

    Niech widzą :)

  • Bone Shaker

    Bone Shaker

    5 dni temu

    bardzo fajnie sie takie filmy ogląda moze za rok 20??

    • bodoy euir

      bodoy euir

      5 dni temu

      Musisz mieć nieźle wyprany łeb żeby złodzieja owsika wspierać. Nawet nie współczuję. Ale już wiem dlaczego. Byłeś młody i głupi i taki zostałeś. Samowolka pełną gębą. Jak

  • Katarzyna Kunicka

    Katarzyna Kunicka

    5 dni temu

    gdyby typ nie był nagrany pęseta wkroczyłaby do gry
    przed wośp sprzedaż pęset na allegro rośnie o 3000%

  • Tomek Andrysiak

    Tomek Andrysiak

    5 dni temu

    Ile można kupić subskrypcji za 10k zł? 😂

  • senni bgon

    senni bgon

    5 dni temu

    3:12 No jakby był przypal to polowe byś wrzucił policji XD

  • Pawel Gawel

    Pawel Gawel

    5 dni temu

    Z jednej strony fajnie że pomagasz a z drugiej szkoda że robisz z tego widowisko. O tym się trąbi od lat że jak ktoś znany pomaga to musi być do kamery.

    • senni bgon

      senni bgon

      5 dni temu

      Jak dam sąsiadowi wkrętarkę to też mam to na yt udostępnić?

  • Damian Łukaszewicz

    Damian Łukaszewicz

    5 dni temu

    „Strzeżcie się, żebyście uczynków pobożnych nie wykonywali przed ludźmi po to, aby was widzieli; inaczej nie będziecie mieli nagrody u Ojca waszego, który jest w niebie.” (Mt 6, 1)
    Swoją drogą, po TAKIEJ inwestycji WOŚP straciło moje zaufanie:
    https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2020-01-17/taniec-na-rurze-podczas-finalu-wosp-wystepowi-przygladaly-sie-dzieci/

    • Selnq

      Selnq

      5 dni temu

      A moje przez to że inwestuje woodstock żyje z fundacji i przegrywa sprawe za sprawą w sądzie proste xr

  • centaumrr77

    centaumrr77

    5 dni temu

    Super sprawa, ogromny szacun dla Ciebie! :)

  • Krasnal TV

    Krasnal TV

    5 dni temu

    Ty wiesz że on to może wyjać xD

  • Klaudia Hanasz

    Klaudia Hanasz

    5 dni temu

    ❤❤❤

  • Piotr Muszyński

    Piotr Muszyński

    5 dni temu

    Śmieszny jesteś "chwalipięto" i ten podjarany sposób wypowiedźi to już wogole pachnie od ciebie kozactwem i pokazówką. Wiesz co myślę że jesteś golodup... Em który w jakiś sposób chce się dowartosciować,spowodowane jest to prawdopodobnie niską samooceną pozostałą gdzieś tam z dziecinstwa, probojącym na czymś zarobić, szastającym kasą "na pokaz".Pamiętaj młodzieńcze jakby ktoś miał full kasy i chciał się z kimś podzielić to nie filmował by tego, i nie robił z tego takiego show. Zastanów się nad sobą panie buddysto.

  • CornyLuftTukej

    CornyLuftTukej

    6 dni temu

    Pierwszy zbierający „znajomy”

  • Tomek s

    Tomek s

    6 dni temu

    Będzie rekord

  • bodoy euir

    bodoy euir

    6 dni temu

    5:54 xddddd

  • Skarb369 Skarb369

    Skarb369 Skarb369

    6 dni temu

    Jak dla mnie głupota. Dołożyłeś się do willi Owsiaka. Więcej dobrego byś zrobił jakbyś te pieniądze przeznaczył na np sierocińce albo dla hospicjum bez chwalenia się. Ps czekam na hejt murem za Owsikiem. Błagam tylko nie piszcie bym nie musiał korzystać ze sprzętów z serduszkiem albo żebym się nie zgadzał na leczenie nim bo to już nudne....

    • Skarb369 Skarb369

      Skarb369 Skarb369

      5 dni temu

      Żyje za naiwność ludzi tak jak Rydzyk. Tylko Rydzyk z moherów żyje a ten ze wszystkich pod przykrywką dzieci...

    • Selnq

      Selnq

      5 dni temu

      +1 Chłop dalej nie chce pokazać faktur oraz za co żyje xDDD

  • Agnieszka Zielnik

    Agnieszka Zielnik

    6 dni temu

    Gdzie jest ten napis Kraków ? :D . Jaka okolica ? Coś kojarzę :)

  • SmokensVideos

    SmokensVideos

    6 dni temu

    Musisz mieć nieźle wyprany łeb żeby złodzieja owsika wspierać. Nawet nie współczuję. Ale już wiem dlaczego. Byłeś młody i głupi i taki zostałeś. Samowolka pełną gębą. Jak to mówi twój idol róbta co chceta.

    • Selnq

      Selnq

      5 dni temu

      Owsiak to drugi rydzyk

  • uchodźca z Sosnowca

    uchodźca z Sosnowca

    6 dni temu

    Czyli 5.000 dla Owsiaka

    • Selnq

      Selnq

      5 dni temu

      7.500 dla owsiaka 0.5 na woodstock 2 na imprezę i 1 na fundację

  • Ether

    Ether

    6 dni temu

    Jakie to jest kurwa żałosne...

  • OTOL81

    OTOL81

    6 dni temu

    Wszystko ok ale w jakim celu ten filmik?

  • chomiki syryjskie

    chomiki syryjskie

    6 dni temu

    Ja widziałam tą akcję jak aż 3 wozy policyjne podjechały i was spisały Ale wy chcieliście dobrze

  • Łukasz Jackowski

    Łukasz Jackowski

    6 dni temu

    Jak dam sąsiadowi wkrętarkę to też mam to na yt udostępnić?

  • Artur Sk

    Artur Sk

    6 dni temu

    Wieś ,,śpiewa i tańczy"

  • Słoneczny Patrol

    Słoneczny Patrol

    6 dni temu

    Na pokaz etam. 🙁

  • Kacper G.

    Kacper G.

    6 dni temu

    Nie no spoko i wgl. Ale to jest chyba dla rozgłosu. Ogl nic nie mam do typa nawet go lubię no ale kurcze... Wiesz o co chodzi mordo...

  • Matuszewskaa xx

    Matuszewskaa xx

    6 dni temu

    SZACUN 😍😘

  • seeni gzty

    seeni gzty

    6 dni temu

    Na Fb jesteś 😅 "Wiadomo kto wrzucił do puszki WOŚP 10.000zł"

  • czejo 11

    czejo 11

    6 dni temu

    Ja bym z tej puszki to zabral i uciekał xD

  • Ania Stoińska

    Ania Stoińska

    6 dni temu

    Szacun koleś! ❤️

    • seeni gzty

      seeni gzty

      6 dni temu

      ❤️

  • makum -

    makum -

    6 dni temu

    Na owsika ja niemoge żebrak jeden

    • Selnq

      Selnq

      5 dni temu

      Owsiak ma zajebiste życie, nir pracuje a ma hajsik, drugi rydzyk

  • Nacjonalista 1934

    Nacjonalista 1934

    6 dni temu

    Wyrzucić do błota 10 tysiecy.. No nie wierze

    • Selnq

      Selnq

      5 dni temu

      +1

  • Piotr Diesel

    Piotr Diesel

    6 dni temu

    No i na chuj się chwalisz buraku ? Jeżeli chcesz pomagać i wspierać WOŚP to rób to bezinteresownie, a nie nagrywaj i wrzucaj to do sieci. Chciałeś zabłysnąć ale niestety ci nie wyszło

  • Smokey Silesia

    Smokey Silesia

    6 dni temu

    Hehe Ziomuś wyciągnął wwszystko o 18tej ;) taka akcja! pozdro z KRK

  • Mariolusia m

    Mariolusia m

    6 dni temu

    No i co się chwalisz...

  • diungy alisnr

    diungy alisnr

    6 dni temu

    Szacunek , świetny pomysł i oby było więcej takich ludzi jak Ty 💪🏽!

  • sec onda

    sec onda

    6 dni temu

    Zjebani jesteście, co z tego że wrzucił film? Prowadzi kanał na yt to nagrywa kurwa na niego filmiki, "gdyby nie kanał to by nie wrzucił" moze i by nie wrzucił aż tyle Ale właśnie dzięki temu że ma kanał może sobie też pozwolić wydać tyle, no po prostu jebac Polaków, sram na was

  • Michał Jawor

    Michał Jawor

    6 dni temu

    Widzowie muszą rok czasu tyle oszczędzać - tak trzymaj, koś frajerów na gruby hajs.