TE SCENY NIE POWINNY BYĆ NAGRANE...

Opublikowany 29 maj 2019
wyświetleń 370 530
195

► Te sceny nie powinny być nagrane... ale i tak wrzucam je do neta XD NIE ZAPOMNIJ DAĆ ŁAPY W GÓRĘ I ZASUBSKRYBUJ KANAŁ, BY DOŁĄCZYĆ DO PACZKI!
✔ Wbijaj na mój sklep! - sklep.reZigiusz.pl
✔ Subuj! - subuj.rezigiusz.pl
► Facebook - reZigiusz
► Instagram - reZigiusz
► Moja drukarnia! Zaprojektuj sobie koszulkę ;) - www.vrik.pl/
► Dzięki że oglądałeś/aś! Trzymaj się! ;)

reZigiusz
Komentarze  
  • xSamix

    xSamix

    Miesiąc temu

    pauzujcie na 0:07 wygryw

  • N.K. pl

    N.K. pl

    Miesiąc temu

    jak mnie się komputer zatnie to wyglądam podobnie tylko ty się mniejwięcej chamujesz a ja to oj renka, noga mózg na ścianie...

  • Emilia Olko

    Emilia Olko

    2 miesięcy temu

    2:16 jaki tromba pyskaty xd

  • x Cytatowa

    x Cytatowa

    3 miesięcy temu

    :)

  • Maciej Sokołowski

    Maciej Sokołowski

    3 miesięcy temu

    Życzę Ci aby udało Ci się wbić w tym roku 4 miliony subskrypcji Daj łapkę jeśli też tego mu życzysz.

  • Magiczny Wilk

    Magiczny Wilk

    3 miesięcy temu

    2:15 nieproszony gość xd robimy jajecznicę! Xd😂😂

  • Freddy TV

    Freddy TV

    3 miesięcy temu

    Ale masno gila ni? 🤣🤣🤣

  • En Qu

    En Qu

    3 miesięcy temu

    No kretyn no

  • Marta Komor

    Marta Komor

    4 miesięcy temu

    ~To jest teren prywatny .
    Dlatego robimy to prywatnie.~
    X
    D

  • Maria Brokowska

    Maria Brokowska

    4 miesięcy temu

    2:17 Tromba rozwalil. 😂

  • Kamyk 123

    Kamyk 123

    4 miesięcy temu

    Takie przekleństwa ja nie moge Halina by goniła szczotą.

  • Mariusz Kuśmierczak

    Mariusz Kuśmierczak

    4 miesięcy temu

    Żeczywiście te sceny nie powinny być nagrane! XD! 😊

  • Cookie.horse

    Cookie.horse

    4 miesięcy temu

    Nawet bez tego wszystkiego jestej najnajnajnajnajnajnajnajnajnajnajnajnajnajnsjnajnajnaj lepszym jutuberem na świecie kcb❤❤❤❤❤❤ jesteś wery spoko ziomkiem xddddd

  • Mar_ tynka

    Mar_ tynka

    4 miesięcy temu

    Powiem tyle, megaaa😋💖

  • riri3332

    riri3332

    5 miesięcy temu

    "To są tylko jajka biodegradowalne (?) proszę Pani "!

  • Kamil Dys

    Kamil Dys

    5 miesięcy temu

    Co to za muza na początku

  • Jan Kacprzak

    Jan Kacprzak

    5 miesięcy temu

    Do audio w filmikach polecam adobe audition cc

  • Basia B

    Basia B

    5 miesięcy temu

    Ha ha wrzuciłeś to w moje urodziny

  • wall-e

    wall-e

    5 miesięcy temu

    Nazdrowie

  • Mikołaj Potrzebko

    Mikołaj Potrzebko

    5 miesięcy temu

    no to wio😂😂😂😂😂

  • Mikołaj Potrzebko

    Mikołaj Potrzebko

    5 miesięcy temu

    śmieszna scena z Trąbą i z jajkami😂😂

  • Mikołaj Potrzebko

    Mikołaj Potrzebko

    5 miesięcy temu

    rezi w 7minuće 25sekundzie po prawej na kanapie tam gdzie poduszka z kupą pod stołem są białe oczy 🤨🤨🤔🤔

    • Matrix 342Zz

      Matrix 342Zz

      4 miesięcy temu

      to jest odbijające sie światło od szkła

  • Żaneta Xxx

    Żaneta Xxx

    5 miesięcy temu

    Poprawiłam sobie humor w 10:18s 😂😂😂 jeden z najlepszych filmików serio 😁 więcej takich👍 pozdr

  • DeryyDarkness

    DeryyDarkness

    5 miesięcy temu

    7:31 też tak mam wyłączenie gta = crash systemu xd

  • Precelek

    Precelek

    5 miesięcy temu

    0:56 nie ma to jak drapac się po dupie xDD

  • TheVoiceCamp 4

    TheVoiceCamp 4

    5 miesięcy temu

    Znam to uczucie gdy chcesz kichnąć a nie kichasz XD

  • MATEUSZ Pyrkosz

    MATEUSZ Pyrkosz

    6 miesięcy temu

    3:06 najlepszy moment 😂😂😂😂

  • Marta Galarek

    Marta Galarek

    6 miesięcy temu

    Ty delfinie ty!

  • piotr 2115 trzeciak

    piotr 2115 trzeciak

    6 miesięcy temu

    Do 4 milionów tylko 346 853 suby!! 🔥🔥🔥

  • LENNY DUDE

    LENNY DUDE

    6 miesięcy temu

    0:57 dat ass

  • Karolina Bochm

    Karolina Bochm

    6 miesięcy temu

    Ale dużo ptaków przeleciało 🤔🤔🤔🤔😏😏😏😏

  • Bozena Florczyk

    Bozena Florczyk

    6 miesięcy temu

    Rezi jak będziesz cenzurował te brzydkie słowa to się ucieszę bo mam 9 lat i lubię cię oglądać bo hogaty perzklina i muszę go oglądać na słuchawkach proszę nie przeklinaj ok🙏🙏

    Odpisz

  • Piarnia YT

    Piarnia YT

    6 miesięcy temu

    5:28 wyszła tęcza !! :D

  • KAROLINA STAŃCZAK

    KAROLINA STAŃCZAK

    6 miesięcy temu

    3.50-3.51 najlepsze

  • antosok

    antosok

    6 miesięcy temu

    Widać gnojku ,że jesteś gowniarzem, sprzedajesz się dla jakiejś naklejki monte dla dzieci,dla kasy zrobisz wrzystko ,Aha zjedz se monte!!!

  • Miłosz#42

    Miłosz#42

    6 miesięcy temu

    Kto chce by rezi walczył na fame mma 5 like

  • adrian madej

    adrian madej

    6 miesięcy temu

    kiedy nagrasz cos z multim nagraj cos prosze

  • RudyLisek

    RudyLisek

    6 miesięcy temu

    Kto po powrocie filmów?

  • AlbiŚ

    AlbiŚ

    6 miesięcy temu

    miniatuuuuuuurka spowrotem

  • Wojtek K

    Wojtek K

    6 miesięcy temu

    FILMY WROCILY