NAJGORSZY SEOZON GUARDIOLI - da się to naprawić?

Opublikowany 9 gru 2019
wyświetleń 51 059
34

🎁 WYGRAJ WYBRANĄ KOSZULKĘ: plstore.infoUgweoq_KHkFGaEx1n7B4AaABCQ
➡️️ NAJLEPSZE BRAMKI: footroll.pl/newsy/liga-mistrzow/19097,podsumowanie-weekendu-dobrzy-ludzie-w-tym-united-lazio-cracovii
➡️️ JEDENASTKA WEEKENDU: footroll.pl/newsy/pozostale/19098,footrollowa-jedenastka-weekendu-6-8-grudnia
➡️️ "PSYCHA SIADA?!" plstore.info/wideo/25Wmppx925CBsqQ.html
Przed nami kolejne #podsumowanie piłkarskiego weekendu. Tym razem porozmawiamy o tym jak #Manchester City przegrał sporo kuponów, jak Krzysztof Piątek podbudował się po ostatnim meczu z Bologną oraz o tym dlaczego to póki co najgorszy ligowy sezon jaki rozgrywa #Guardiola. Zapraszam!
➡️️ W grach hazardowych mogą uczestniczyć wyłącznie osoby, które ukończyły 18 lat.
➡️️ Hazard może uzależniać. BEM to legalny bukmacher. Gra u nielegalnych bukmacherów grozi konsekwencjami prawnymi.

Footroll
Komentarze  
  • Dejo

    Dejo

    24 dni temu

    28 a city dalej gowno gra :(

  • Oskar Oczadły

    Oskar Oczadły

    28 dni temu

    Seozon

  • Galaxy Stealer

    Galaxy Stealer

    Miesiąc temu

    Nie denerwuj mnie.

  • KulaPL116 •

    KulaPL116 •

    Miesiąc temu

    Zajebisty film

  • Tomasz Kwiecinski

    Tomasz Kwiecinski

    Miesiąc temu

    Maradonie nie udało się zdobyć mistrza z Argentyna? 1986 nie wygrał?

  • it's Jagang

    it's Jagang

    Miesiąc temu

    A co z Zielińskim jako Polak rodak

  • DZIKUU

    DZIKUU

    Miesiąc temu

    Jak mam porównali pepa z poprzedniego sezonu a tego to inny trener .Może zrobił fauną 11 ale teraz coś nie psuje

  • glusiu 21

    glusiu 21

    Miesiąc temu

    City niszczyciel kuponów? Elegancko przytuliłem 1200 zeta za 100. Obie strzelą i Utd wygra:)

  • Karol Hajecoi

    Karol Hajecoi

    Miesiąc temu

    Kto pamięta jak był jeszcze łysy xdd daje like!!

  • Dyniarka

    Dyniarka

    Miesiąc temu

    :"SEOZON" - e no. Maciuś Ty to subskrybentów, to szanuj .....nagłówek z.....

  • fajtek bez majtek

    fajtek bez majtek

    Miesiąc temu

    Będzie live?

    • Mikołaj Tomaszek

      Mikołaj Tomaszek

      Miesiąc temu

      Dziś też miał być i narazie nie ma

  • ABM

    ABM

    Miesiąc temu

    Prawdą jest to, że City się samo zniszczyło nie kupując nikogo za Kompanego, bo to, że Laporte złapał kontuzje to jedno, a to że u jego boku po za Stonesem, który jeszcze jakiś poziom prezentuje nie ma nikogo, bo Otamendi to dno, a dalej to juniorzy. Transfer takiego Skrniara/Koulibaliego, by nie zabolał, a by pomógł. A teraz to sobie fernandinho gra na stoperze...

  • Paweł W

    Paweł W

    Miesiąc temu

    Man City 2,0 pkt/ mecz - najgorszy start sezonu. Dramat. Hańba.
    Lider(-rzy) Polskiej Ekstraklasy 1,94pkt/ mecz. Super gra. Ofensywny futbol...

  • solo

    solo

    Miesiąc temu

    a gdzie plus przy nazwisku Zieliński? Strzelił upragnioną bramkę, to też może pomóc mu w przełamaniu się

  • kary

    kary

    Miesiąc temu

    Mordo, coś mało tych linków w opisie

  • Dobra Kawa

    Dobra Kawa

    Miesiąc temu

    To faworyzowanie guardioli zostało Ci po barcelonie, czy jak? :D

  • solaire

    solaire

    Miesiąc temu

    Niszczyciele kuponów zdecydowanie Ajax i w moim przypadku dołączyć moge Porto i Lokomotiv 😑 ale Bayern mi przynajmniej siadł wiec weekend udany

  • tokontojestmoje xd

    tokontojestmoje xd

    Miesiąc temu

    SEOZON XD

  • TheMrdupaXD

    TheMrdupaXD

    Miesiąc temu

    Z pewnością nie jest to bramka kolejki ale główka evansa z rożnego w meczu z west hamem jest tak przyjemna do oglądania.

  • luki2806

    luki2806

    Miesiąc temu

    Gdzie jest ta jedenastka weekendu co mówisz w 0.10 !!! Czekałem cały odcinek i nie ma : (

  • Vegeta

    Vegeta

    Miesiąc temu

    Son strzelił piękna bramkę tylko dlatego że nikt nie faulował go taktycznie, bylibyśmy świadkami takich bramek częściej gdyby UEFA i fifa zaostrzyła przepisy na faule taktyczne bo czasem nawet żłótej się za to nie dostaje

  • MichalQ000

    MichalQ000

    Miesiąc temu

    Bez przesady z tym Guardiola. Premier league to wyższe progi niż La Liga, czy Bundesliga. Obecnie przed nimi jest genialny Liverpool i drużyna lisów, która w sezonie mistrzowskim na tym etapie miała mniej punktów!

  • Michał Chylaszek

    Michał Chylaszek

    Miesiąc temu

    Gikiewicz też dobrze spisuje się w Bundeslidze. Niedawno przedłużył kontrakt z Union Berlin. Ta drużyna jest jedną z rewelacji ligi. Debiutancki sezon w lidze, fantastyczni kibice. Uważam że mają duże szanse się utrzymać.

  • Marcin Janczak

    Marcin Janczak

    Miesiąc temu

    U mnie mordko zawsze masz 👍

  • ted race

    ted race

    Miesiąc temu

    Link z konkursemm działa???

  • DonCamilo

    DonCamilo

    Miesiąc temu

    Nudny odcinek imo

  • Szymon Lewek

    Szymon Lewek

    Miesiąc temu

    Chłopie. Bo Guardiola jest przereklamowany. W Barcelonie miał złote pokolenie w kwiecie wieku z młodym Messim, Iniesta i Xavim na czele. W Bayernie, najbogatszym klubie w Niemczech nie miał żadnej konkurencji, wiec mistrzostwami nie ma się co jarac, ale w Lidze Mistrzów z równymi sobie już tak koloro nie było. Manchester City - ta sama sytuacja. Najbogatszy klub, zero limitu jeśli chodzi o hajs, ale hajs wiecznie wygrywał nie będzie i się skończyło. Jeśli ktokolwiek liczy, ze City ma szanse na LM jest śmieszny.

  • unnamed

    unnamed

    Miesiąc temu

    Mecz City vs United pokazał jak ważny jest var (mowa o karnym),gdyby nie Ederson City mogło dostać jeszcze bardziej.
    Ogólnie to jest cały Manchester United,wyrywają punkty City a dostają w dupę z jakimiś ogórkami..

  • Patrick Boniszewski

    Patrick Boniszewski

    Miesiąc temu

    Niszczyciel kuponów: Milan, bo wygrał!

    • michal xxx

      michal xxx

      Miesiąc temu

      xd

  • Alicja Miodunka

    Alicja Miodunka

    Miesiąc temu

    Seozon

  • Qacper 29

    Qacper 29

    Miesiąc temu

    O żeżus 😂

  • Dresqus

    Dresqus

    Miesiąc temu

    "Niestety Bob, spie*doliło się na amen"

  • xxx_Filipus_xxx 22

    xxx_Filipus_xxx 22

    Miesiąc temu

    SEOZON

  • Dominik Szypulski

    Dominik Szypulski

    Miesiąc temu

    Jak dla mnie w meczu city united powinny być 2 obowiązkowe karne ale się zgadzam jak by wykorzystywali sytuacje to by wygrali no ale nie wykorzystywali.

  • Sinedd

    Sinedd

    Miesiąc temu

    Dla mnie City nie jest faworytem i nie widzę ich aby wygrali ta Ligę Mistrzow. . Szczerze juz nie wspomnę o ich grze w smiesznej grupie gdzie powinni rozjechac tam wszystko.. Te 3 poprzednie sezony i ogólnie pokazały ze City nie potrafi grać z Europą a jedynie genialny patent na zespół pozwolił im wygrać 2 razy ligę... Może się mylę ale tak to widzę

    • Sinedd

      Sinedd

      Miesiąc temu

      Arej Pirga Co roku maja smieszna grupe z ktorej wyjda a potem dostaja baty .. aby wygrac musza sie mierzyc z najlepszymi

    • Arej Pirga

      Arej Pirga

      Miesiąc temu

      No w grupie mają najlatwiejsza grupę. Dinamo Zagrzeb, czy szachtar, Atlanta to trzeba wygrywać.

  • Franciszek Sarapata

    Franciszek Sarapata

    Miesiąc temu

    Dissu kiedy piosenka świąteczna ?

  • GrammarNazi Velux

    GrammarNazi Velux

    Miesiąc temu

    Ja wierze że leicester wygra 2 mistrza anglii aby tylko liverpool nadal na ten puchar czekał xD

  • kololko 23

    kololko 23

    Miesiąc temu

    Według mnie niszczycielem kuponów był jeszcze Juventus który przegrał z Lazio

  • Few days2left

    Few days2left

    Miesiąc temu

    Ostatnie 2 weekendy -600 przez juve xD

  • radek czajkowski

    radek czajkowski

    Miesiąc temu

    Przestaję powoli oglądać Twoje filmy. Dlaczego ? Tytuły to już prawie zawsze clickbaity.... wchodzisz do filmu i czekasz 80 % czasu aż przejdziesz do sedna z tytułu. Zanudziłeś mnie i myślę że wiele osób takim podejściem.

  • zbychu fiolka

    zbychu fiolka

    Miesiąc temu

    Do beki pasowałby też gol schelvey'a

  • Damian Kopiec

    Damian Kopiec

    Miesiąc temu

    I jak tam twoja aplikacja kiedy bedzie dostępna?

  • Maciej A

    Maciej A

    Miesiąc temu

    jakoś mi nie siedzi taki format odcinków

  • Szymon Pepel

    Szymon Pepel

    Miesiąc temu

    To niezły seozon

  • Maciek 426

    Maciek 426

    Miesiąc temu

    Witam w kategorii polacy rodacy dałbym Lewandowskiego na minus bo drugi mecz z rzędu nie strzela bramki gdyby nie miał okazji to ok ale on ma sytuacje tylko że wszystkie partoli Pozdrawiam

  • QhaszPL

    QhaszPL

    Miesiąc temu

    Seozon?

  • Dominik Ławniczak

    Dominik Ławniczak

    Miesiąc temu

    Ten moment, gdy zdanie: "Liverpool i tak przepierdoli (na zimie)" jest już nie na miejscu 😐



    Jestem fanem Manchesteru City (i Chelsea) 😂
    XDDDDDDDDDDDDDDD
    Pozdro ze Szczecina! :D

    • xdd dxdd

      xdd dxdd

      Miesiąc temu

      Liverpool zasługuje na mistrzostwo

    • militarny

      militarny

      Miesiąc temu

      Wszyscy fani Maćka poza mną są ze Szczecina :D

  • Mateusz Koziński

    Mateusz Koziński

    Miesiąc temu

    Guardiola już się tłumaczy mówiąc że City nie jest obecnie na poziomie topowych drużyn jak Juve czy Barca. No sorry, ale ta drużyna ma najwięcej strzałów w PL i ogólnie najlepsze statystyki ofensywne. Wszyscy zwracają uwagę na ich słabą defensywę, ale oni marnują masę sytuacji. Wydaje mi się że nastąpił typowy efekt Guardioli, który po 2 sezonach po prostu jest męczący ze swoim przywiązaniem do detali, czepialstwem i ogólnie podejściem do futbolu i drużyny.

  • Adrian Pawlak

    Adrian Pawlak

    Miesiąc temu

    Tak niech pep idzie z tego city i wróci do dumy Katalonii

  • Igor Niezgoda

    Igor Niezgoda

    Miesiąc temu

    Moim zdaniem, w City strasznie brakuje tego charakteru bo moim zdaniem zarówno city jak i Liverpool grają dużo gorzej niż w poprzednim sezonie, ale Liverpool wyszarpuję te zwycięstwa. Jeszcze u Guardioli jest straszny nacisk na doskonałość, możliwe po prostu że zawodnicy się wypalili jak i tak już wygrali pl dwukrotnie.

  • Dominik Ławniczak

    Dominik Ławniczak

    Miesiąc temu

    Od razu przewiduję "niszczycieli kuponów":
    *Manchester City, Chelsea, Juventus, Bayern* :D
    XDDDDDDDDDDDDD



    Pozdro ze Szczecina! :D

  • Siarkopool

    Siarkopool

    Miesiąc temu

    City ma strasznie chujową obronę. STRASZNIE!

  • Kylo Ren

    Kylo Ren

    Miesiąc temu

    Wszyscy mówili że United spadnie z ligi bo słabo sobie radzą może i słabo ale taki klub nigdy nie spadnie a tak wgl wracają do zwycięstw i oby skończyli w top 5

  • Kuba S

    Kuba S

    Miesiąc temu

    Może wreszcie ten kiepski początek sezonu zmobilizuje zawodników do wygrania LM każdy wie ze druga połowa sezonu jest ważniejsza jeżeli chodzi o ten tytuł

  • Piotr Jmr

    Piotr Jmr

    Miesiąc temu

    Bayern grał na wyjeździe i to Borussia była faworytem

  • Pan Tymoteusz

    Pan Tymoteusz

    Miesiąc temu

    Gabriel oJesus to nędzniejszy piłkarz od Jo czy Freda a wydawałoby się że już się nie da

  • Stanislaw Krakowian

    Stanislaw Krakowian

    Miesiąc temu

    Jak odcinki czwartkowe sa super, bardzo mi sie podobają to podsumowanie weekendu jest średnie według mnie. Moze wrócisz do poprzedniej formy poniedziałkowych odcinków?

  • Adam Radomski

    Adam Radomski

    Miesiąc temu

    Jeśli chodzi o obecny sezon Guardioli. Zaczęli bardzo dobrze, remis z Tottenhamem powinien być wygraną i gdyby nie VAR to by było 3-2. Myśle że kluczowym momentem jest kontuzja Laporte. Drugi najlepszy obrońca w lidze i szef defensywy Obywateli wypada na jakieś pół roku. Na środku obrony zostają Stones i Otamendi. Jak gra ten drugi to każdy wie, natomiast Stones miał zupełnie przyzwoity poprzedni sezon i zwykle to on znajdował się u boki Laporte. Natomiast gdy Stones nie ma u boku francuza gra delikatnie mówiąc słabo. Aktualnie najlepszym stoperem City jest Fernandinho. Bardzo doświadczony defensywny pomocnik który sprawuje się na tej pozycji wręcz wyśmienicie jak na to że gra na nie swojej pozycji. Boki obrony aktualnie są dobre i spełniają swoje założenie. Rodri na śpd gra na prawdę dobrze. Pomoc = De Bruyne, to on ciągnie grę i krełuje sytuacje. Zawodzi w tym sezonie natomiast Bernardo Silva. Po bajecznym roku gry przyszła słabsza forma co widać już od dłuższego czasu. Gwoździem do trumny jest brazylijski golleador xd. Gabriel Jesus nie spełnia oczekiwań i nie potrafi zastąpić kontuzjonowanego Aguero. Brak skuteczności i prablemt w defensywie krótko mówiąc.

  • Kuba Barankiewicz

    Kuba Barankiewicz

    Miesiąc temu

    Spierdoliło się na amen

  • MrJanek91

    MrJanek91

    Miesiąc temu

    Brawo United, już myślałem, że Czerwony Diabły Solskjaera nie wygrają z City, gdy ten zespół prowadzi Pep, a tu taka niespodzianka, kto by pomyślał :D Guardiola w tym sezonie chce się chyba skupić na LM, ale finalnie wg mnie nie wygra nic i to będzie początek końca jego osoby w niebieskiej części Manchesteru, albo zwyczajnie potrzebuje przerwy od pracy na jakiś czas, by wrócić silniejszym.