JEŻELI PIERWSZY TO PRZYNIESIESZ WYGRYWASZ 1.000ZŁ!

wyświetleń 1 370 931
335

♥ Subskrybuj aby być na bieżąco! 😎
♥ Wbijaj na instagrama! 📸 trombabomba
EKIPA YT:
• Ekipa: plstore.info/USoA9rnQmxPQWPVoDv9pPFoA
• Friz: plstore.info
• Wersow: plstore.info/UStVy1X-hcxAL2ZlS6TqMQFw
• MiniMajk: plstore.info/USTb6wo_qUv5uT20NCSJOQ8Q
• Mixer: plstore.info/USc75awYaWw3k7FaXyg1d59g
• Poczciwy Krzychu: plstore.info/USlW-5AzH7AhPVeOYcn1vwLw
• Marta: plstore.info/US6vR16NYm5jEPOx1LtAz7QA
EKIPA INSTAGRAM:
• Marcysia: ryskalamarcysia
• Patec: patec_wariatec
• Kasia: fusialka
• Wujaszek: wujekluki
• Mini Majk: _minimajk
• Krzychu: poczciwykrzychu
• Friz: frizoluszek
• Weronika: wersow
• Mixer: therealmixer
• Marta: murcix
• Puszek i Okruszek: puszekokruszek_
• Łapka i Simba: kot_lapka
• Martusia: swinka_morska_martusia
• • • Współpraca: tromba@gethero.pl • • •

Tromba
Tromba
Komentarze  
  • yroohj gouy

    yroohj gouy

    12 godzin temu

    12:16 powiedział typ który PUDEŁKO PO PIZZDY wyciągnął z lodówki -_-" i to jeszcze z pizzą w środku ....

  • Oliwia Kala

    Oliwia Kala

    16 godzin temu

    wylał na ziemię kole albo pepsi patecki na buty i ma na to wywalone hahaha

  • xoobo vola

    xoobo vola

    Dzień temu

    Marcysia niby "haha" ale fajna, ale z niej jest chamówa. Zawsze jej nie lubiłam :// (Wera nie jest taka chamska 😑😒)

  • Daniel G

    Daniel G

    Dzień temu

    2:40 Ale Pateca coś potrzepało

    • yroohj gouy

      yroohj gouy

      12 godzin temu

      Friz coraz bardziej wkurwiający. Idealny przykład gdy kasa uderzy do głowy...

  • Daniel G

    Daniel G

    Dzień temu

    2:09 Coś Trombie dziurę w spodniach wygryzło

  • Billie Eilish

    Billie Eilish

    Dzień temu

    Jak byłabym patecem to jak byśmy wrócili do polski odeszłabym. Friz i Marcysia się źle zachowali a gdyby to rozlał Karol to byłoby hahahahahahahh

    • xoobo vola

      xoobo vola

      Dzień temu

      I ten insta Martusi w opisie haha XD

  • Emilia Michalek

    Emilia Michalek

    Dzień temu

    Mam pranka dla chlopaka jakiegoś z ekipy : takiego że naprzyklad jak ktoś będzie spać to go pomalujecie naprzyklad szminka albo kredkami jakoms mineke będzie w tedy śmiesznie hahahaha. pozdrawiam całą ekipę zdrowia całej ekipie rzycze do następnego papa 👋 😘

    • xoobo vola

      xoobo vola

      Dzień temu

      1 sub za 4 suby naprawdę

  • wojtexowski

    wojtexowski

    Dzień temu

    To jest prawdziwa ekipa
    Ekipa friza: podzielmy się hajsem
    Team X : podzielimy się kasą ?
    Spierdalaj moje

    • xoobo vola

      xoobo vola

      Dzień temu

      I ten insta Martusi w opisie haha XD

  • Bekowe Historie

    Bekowe Historie

    Dzień temu

    HEJ!👋
    LUBISZ FRIZA I JEGO EKIPĘ?😉
    TAK-LIKE👍
    NIE-KOM📝
    PS ZA SUBA DAM CI 7❤️

  • Kocham Muzykę I love music

    Kocham Muzykę I love music

    Dzień temu

    Wpadajcie na mój kanał proszę

  • Weronika Zwardoń

    Weronika Zwardoń

    Dzień temu

    Skoda go

  • Grzegorz Moto

    Grzegorz Moto

    Dzień temu

    co wy ludzie kur...a oglądacie...

  • Cebulak Czterolistny

    Cebulak Czterolistny

    2 dni temu

    Zkund wy żeśta się kurwa wzięli, jakaś nowa mutacja patologii 21 wieku czy co?

  • Gwiezdny Chłopak

    Gwiezdny Chłopak

    2 dni temu

    ta marcysia to pustak jak linkiewicz

  • NTVRP Rademenes Polański

    NTVRP Rademenes Polański

    2 dni temu

    LGBT wygrało bitwę

    • okow tina

      okow tina

      Dzień temu

      Zrobicie chowanego w tym domu

  • Justynka _21

    Justynka _21

    2 dni temu

    Mnie ciekawi tylko czy Patec grał w kosza a jeżeli nie to skąd ma koszulkę Wieliczki 😂😅😅
    Ps. Przepraszam ale się nie orientuje

    • okow tina

      okow tina

      Dzień temu

      LUBISZ JAK EKIPA GRA O PIENIĄDZE? TAK=👍 NIE=💬 ZA KAŻDRGO SUBA ODDAJE 10 W CIĄGU 12 H!!

  • Mateusz Bajak

    Mateusz Bajak

    2 dni temu

    0:00 trzy paski trzy paski

  • Piotr Kremza

    Piotr Kremza

    2 dni temu

    ryj

  • Unic Orn

    Unic Orn

    2 dni temu

    Friz coraz bardziej wkurwiający. Idealny przykład gdy kasa uderzy do głowy...

  • Jan Bochenczak

    Jan Bochenczak

    2 dni temu

    Zostawcie tego pateckiego przykro mi sie zrobillo

  • Xenex

    Xenex

    2 dni temu

    I ten insta Martusi w opisie haha XD

  • Farming Simulator 14

    Farming Simulator 14

    2 dni temu

    1 sub za 4 suby naprawdę

  • aola wili

    aola wili

    2 dni temu

    ¡ ❤️

  • JK 420

    JK 420

    2 dni temu

    Patec powinien zawalczyć z kamerzystą na fame mma 7

  • Jan Kowalski

    Jan Kowalski

    2 dni temu

    Krzychu strasznie przeklinał na tym filmie nie dało się wytrzymać 🤬 nie podobne do niego ?

    • Oskar Woliński

      Oskar Woliński

      2 dni temu

      No............

  • Andy ANdy

    Andy ANdy

    2 dni temu

    Szkoda mi Pateca czy tylko mi sie wydaje ze go wykorzystują do filmów bo gdzie patec tam wyświetlenia

    • aola wili

      aola wili

      2 dni temu

      A Karol tylko myśli o tym by było najwięcej pieniędzy...

  • Matstaj

    Matstaj

    2 dni temu

    Siemka! Założyłem się z kumplem, że uda mi się wbić 10 tysiecy subskrybcji w miesiąc. Pomożecie? Na kanale są zabawne filmiki, które umilą wam siedzenie w domu podczas kwarantanny. Codziennie coś wrzucam. Nie zarabiam na nich, zależy mi tylko na wygraniu zakładu. Z góry dziękuje! W zamian codziennie będe wrzucał jakieś zabawne kompilacje.

  • LENA KITI

    LENA KITI

    2 dni temu

    I FRIZA

  • LENA KITI

    LENA KITI

    2 dni temu

    TROMBA TY JA WIDZIAŁAM CIE NA TIK TOK

  • Kacperowy Gamer

    Kacperowy Gamer

    2 dni temu

    LUBISZ JAK EKIPA GRA O PIENIĄDZE?
    TAK=👍
    NIE=💬
    ZA KAŻDRGO SUBA ODDAJE 10 W CIĄGU 12 H!!

  • amelia123 1983

    amelia123 1983

    2 dni temu

    Zrobicie chowanego w tym domu

  • Raptorka LPS

    Raptorka LPS

    2 dni temu

    Ta ekipa nie jest fajna nie wiem co ludzie w tym widzą ten patec tylko spoko a tak to wszyscy tacy chamscy.

  • Bonzo Fernandez

    Bonzo Fernandez

    2 dni temu

    A gdzie jest kuedupel?

  • Jean-Baptiste Emanuel Zorg

    Jean-Baptiste Emanuel Zorg

    2 dni temu

    Ja pierdolę jaki fryc...

  • Lemonka. xo

    Lemonka. xo

    2 dni temu

    I ten śmiech trąby 🤣

  • pro haker pro haker

    pro haker pro haker

    2 dni temu

    Żal jest pateca bądzie na niego mili blagam

  • pro haker pro haker

    pro haker pro haker

    2 dni temu

    I tak patec jest najlepszy

  • pro haker pro haker

    pro haker pro haker

    2 dni temu

    Tromba wy traktujecie pateca jak debila naprawdę patec jest spoko

  • Aleksandra Kromka

    Aleksandra Kromka

    2 dni temu

    A weźcie już dajcie spokój temu Kubie, on jest naprawdę prze kochany

  • Daniel Perduta

    Daniel Perduta

    2 dni temu

    PETOOO darmowy kod na 10$ csgopolygon

  • Aleksandra Kromka

    Aleksandra Kromka

    2 dni temu

    A Karol tylko myśli o tym by było najwięcej pieniędzy...

  • Wiola Bart

    Wiola Bart

    2 dni temu

    Za dużo kasy i różowemu pierdoli sie w głowie

  • Tynka Bb

    Tynka Bb

    2 dni temu

    Przesada, przesadza😥

  • Eryk Wełniak

    Eryk Wełniak

    2 dni temu

    NIECH KTOS WEJDZIE NA INSTAGRAM MARTUSI W OPISIE XDDDDDDD

  • Pink Girl

    Pink Girl

    2 dni temu

    Szkoda mi Pateca😞

  • myślę więc jestem

    myślę więc jestem

    2 dni temu

    Kiedy to badziewie się wreszcie zakończy..

  • KomputerowaPasjaPL

    KomputerowaPasjaPL

    3 dni temu

    I znów o kasę...

  • okow tina

    okow tina

    3 dni temu

    Szkoda mi pateca, mam wrażenie że go ostatnio jakoś gorzej traktują

  • wojt007

    wojt007

    3 dni temu

    cała czwórka ma budowę spalonej choinki - a jak to sie napina ,cymbały.....

  • Lubię Psy

    Lubię Psy

    3 dni temu

    Czemu to gówno jest na czasie

    • KasiaQ

      KasiaQ

      3 dni temu

      No też nie wiem

    • Annæ

      Annæ

      3 dni temu

      Właśnie

  • Nostradamus

    Nostradamus

    3 dni temu

    Dzieci ryczałaly jak się skończyła ta cała ekipa
    A ja wiedziałem że zaraza nigdy nie zniknie YouTuba i to tylko kwestia czasu aż zacznie się znowu rozprzestrzeniać pod inna nazwą

  • Daniel Kopacz

    Daniel Kopacz

    3 dni temu

    Co się stało z YouTube? Różowy łeb ma piniądz i nie kryje się z tym... Z resztą całe te młode pokolenie YouTuba to o d0pe potłuc, "gwiazdory" ebane

  • Domsky

    Domsky

    3 dni temu
  • primavera15

    primavera15

    3 dni temu

    A ja rozumiem Marcysię i miała prawo się wkurzyć,ale też wiem,że Patec zrobił to przypadkowo 👍🏻więc wina tego co położył ten napój

  • Kondziu

    Kondziu

    3 dni temu

    Na moim kanale filmik jak gość wali wiadro na elekcji hah

  • Gabrysia Rupar

    Gabrysia Rupar

    3 dni temu

    Do kiedy jesteście w Los Angeles

  • Michał B

    Michał B

    3 dni temu

    czemu oglądacie takie gówno ? nie macie realnych znajomych by z nimi żyć ?

    • Julita Korek

      Julita Korek

      2 dni temu

      Tak? A ty co tu robisz w takim razie?

  • gand mafi

    gand mafi

    3 dni temu

    Kurs dolara jest już ponad 4,2

  • Wiktor Zgoda

    Wiktor Zgoda

    3 dni temu

    Kurwa postawili w takim shitowym miejscu te picie, że każdy mógł je zrzucić no ciekawe co gdyby Łuki zrzucił Marcysi na buty? Patecki stara się bawić widzów, a oni tylko mają do niego jakieś problemy
    Jeszcze Marcysia no kurw jak ona mnie denerwuje, bo tak jest taka milutka itp, ale jak ktoś coś przez przypadek jej zrobił to zachowuję się jakby ktoś specjalnie jej węża zabił czy coś

  • Amelia Kluwak

    Amelia Kluwak

    3 dni temu

    Nie rozumiem waszego problemu do Karola i Marcysi

  • dexsi bs

    dexsi bs

    3 dni temu

    wpadajcie na kanal koalasakii

  • Lalu nia

    Lalu nia

    3 dni temu

    Żałosne kim wy jesteście żeby go tak traktować

  • Drybol1

    Drybol1

    3 dni temu

    gnuj

  • Patec Wariatec

    Patec Wariatec

    3 dni temu

    Kto lepszy?
    Patecki - like
    Friz - kom

    • primavera15

      primavera15

      3 dni temu

      🙋🏻

  • Lucky

    Lucky

    3 dni temu

    Żeby was chuj strzelił za takie zachowanie do Pateca, on robi content on wprowadza że te wasze odcinki są wesołe i nie są nudne jak flaki z olejem, a wy go traktujecie jak śmiecia. Tfu na Was. Patec szacun dla Ciebie za wytrwałość i zostaw ich, szkoda czasu dla nich.

  • Sikora

    Sikora

    3 dni temu

    o co chodzi z ig swinki martusi w opisie XDDD

  • Lil Skill

    Lil Skill

    3 dni temu

    JEŻELI PIERWSZY TO PRZYNIESIESZ WYGRYWASZ 1.000ZŁ!(PRZYNIÓSŁ KORONAWIRUSA)

  • Anna Jedrzejewska

    Anna Jedrzejewska

    3 dni temu

    Sedddf. Grtg

  • SKEPTOS

    SKEPTOS

    3 dni temu

    Jprl patec dostaje pewnie drobne za to że tam jest jakieś 3000zl a ci mu każą kupić buty friz:2500 marcysi jakieś 500 niech odpali live to zarobi friz nosi qutfit za 10kafli a czasem nawet więcej i ma problem

  • NequPL

    NequPL

    3 dni temu

    ​KTO DA SUBA ODRAZU DOSTANIE SUBA I LIKE POD KAZDYM FILMEM!!! NA 50 SUBOW KONKURS NA 50ZL PSC

  • NequPL

    NequPL

    3 dni temu

    ​KTO DA SUBA ODRAZU DOSTANIE SUBA I LIKE POD KAZDYM FILMEM!!! NA 50 SUBOW KONKURS NA 50ZL PSC

  • NequPL

    NequPL

    3 dni temu

    ​KTO DA SUBA ODRAZU DOSTANIE SUBA I LIKE POD KAZDYM FILMEM!!! NA 50 SUBOW KONKURS NA 50ZL PSC

  • NequPL

    NequPL

    3 dni temu

    ​KTO DA SUBA ODRAZU DOSTANIE SUBA I LIKE POD KAZDYM FILMEM!!! NA 50 SUBOW KONKURS NA 50ZL PSC

  • Smart And You

    Smart And You

    3 dni temu

    Sympatyczna ekipa :)

  • Joanna Bajdzo

    Joanna Bajdzo

    3 dni temu

    Co za gówno.

  • Fs. sh

    Fs. sh

    3 dni temu

    Przynies mi gówno z kibla,a wtedy...
    Ogladaj nastepny odcinek.Nie przegap, subskrybuj kanał,inne focial media, a napewno wygrasz talon na sam wiesz co.

  • Isanex

    Isanex

    3 dni temu

    Tromba usuń instagram ostatni Martusia chłopie XDDD

  • DziadekAfum

    DziadekAfum

    3 dni temu

    JEŻELI PIERWSZY PRZYNIESIESZ KORONAWIRUSA DO DOMU WYGRYWASZ 1.000ZŁ!

  • IGW MOTIVATION

    IGW MOTIVATION

    3 dni temu

    6:29 Friz: dobra znalazłem xDDD

  • Perek

    Perek

    3 dni temu

    Friz wielka Panna czarnych butów oblanych cola już nie chce. Naprawdę to jest żałosne szkoda słów..