DZIECI ROBIĄ ZE MNĄ CO CHCĄ! 🙈

Opublikowany 3 kwi 2019
wyświetleń 122 651
206

► Dzieci zrobiły ze mną co chcą... :D źle się skończyło! Jeśli chcesz więcej takich filmów, subskrybuj kanał i strzel łapę w górę!
✔ Wbijaj na mój sklep! - sklep.reZigiusz.pl
✔ Subuj! - subuj.rezigiusz.pl
✔ Napisz komentarz jakie jeszcze filmy nagrać z dzieciakami :D
► Facebook - reZigiusz
► Instagram - reZigiusz
► Moja drukarnia! Zaprojektuj sobie koszulkę ;) - www.vrik.pl
► Montaż - Dobrzan! / GetHero
TuDobrzan
✔ GetHero GetHeroPL
► Dzięki że oglądałeś/aś! Trzymaj się! ;)

reZigiusz
reZigiusz
Komentarze  
  • susiKrólowa :3

    susiKrólowa :3

    4 miesięcy temu

    R.i.p rezi

  • Oliwier Wanat

    Oliwier Wanat

    6 miesięcy temu

    No jesteś poprostu zwariowany rezi

  • Hankaa Kruszel

    Hankaa Kruszel

    7 miesięcy temu

    „Najpiękniejszym księżniczką” xd

  • hv09ivx0 1

    hv09ivx0 1

    7 miesięcy temu

    Boże ale ty przy dzieciach poważny 😂😂😏

  • Pingwinos 1234yt

    Pingwinos 1234yt

    7 miesięcy temu

    Rezi wyglądasz jak ten narcyz

  • DiablosWrath

    DiablosWrath

    7 miesięcy temu

    No Remek już sie dorobił sporej rodzinki ;'D

  • ZoomMe

    ZoomMe

    7 miesięcy temu

    Współczuję Remek

  • Shinowskyy

    Shinowskyy

    7 miesięcy temu

    Rezi się poświęcił :D

  • Amelinium

    Amelinium

    7 miesięcy temu

    Oh Remiczko 😍 Pójdziesz ze mną na randke? 😂

  • Sa_Sha SSO

    Sa_Sha SSO

    7 miesięcy temu

    Teraz "widzowie robią ze mną co chcą" xD

  • FIFI 500 koko

    FIFI 500 koko

    7 miesięcy temu

    Brawo remek

  • Emilka Tkaczyk

    Emilka Tkaczyk

    7 miesięcy temu

    Remek ale ty uroczo z dziećmi wyglądasz. Powinieneś własne zrobić.

  • R3ksiU

    R3ksiU

    7 miesięcy temu

    No to miłej kąpieli Remek 😂😂😂😎

  • Oliwier

    Oliwier

    7 miesięcy temu

    Biedny rezi widać że by wstał i zajebał wszystkich

  • ROZA 220

    ROZA 220

    7 miesięcy temu

    Kurde Maja one talent xD

  • kiszu kiszowski

    kiszu kiszowski

    7 miesięcy temu

    Wypuściłeś je ze smyczy,są niebispieczne.

  • Kinia Elżbieta

    Kinia Elżbieta

    7 miesięcy temu

    Będziesz najlepszym ojcem na świecie 😍

  • rafi 12213443566578879009

    rafi 12213443566578879009

    7 miesięcy temu

    Full profesjonalne!

  • Maria Miksa

    Maria Miksa

    7 miesięcy temu

    Wyglądasz jakbyś wymalował się farbą w The Foresicie XD

  • Marta Lewandowska

    Marta Lewandowska

    8 miesięcy temu

    ta torebka wygrała wszystko xD

  • Piotr Sobeczko

    Piotr Sobeczko

    8 miesięcy temu

    Rezi i 100 tyś wyświetleń???

  • Olga Zawodna

    Olga Zawodna

    8 miesięcy temu

    ,,no to nareczka" 😂😂

  • nana

    nana

    8 miesięcy temu

    Druga Jessi Bicza!

  • PartyNorth

    PartyNorth

    8 miesięcy temu

    reZi szkoda że ju nie angrywasz miencrafta na mdoach stare czasy

  • Osydney

    Osydney

    8 miesięcy temu

    Ciekawe czy są świadome tego że bawią się youtuberem znanym w całej Polsce XD no zazdro ale ja i tak bym to lepiej zrobiła ( ͡° ͜ʖ ͡° )

  • _† Kâñøšhi †_

    _† Kâñøšhi †_

    8 miesięcy temu

    Remiczka Piczka xD zrymowałam :D

  • Jagoda745

    Jagoda745

    8 miesięcy temu

    4:20 Remiczka Godlewska

  • j7 _6

    j7 _6

    8 miesięcy temu

    Ładny chłopok

  • Natka :*

    Natka :*

    8 miesięcy temu

    Ciekawa jestem kiedy te dziewczynki ogarną że właśnie zrobiły coś o czym marzy pół miliona dziewczyn

  • Marysia. aa_xv

    Marysia. aa_xv

    8 miesięcy temu

    Od dziś jesteś Rezibicza

  • Papi_ Games

    Papi_ Games

    8 miesięcy temu

    Rezi było fajnie

  • Kamil Arasimowicz

    Kamil Arasimowicz

    8 miesięcy temu

    "Pokasz jak to sie nagralo" Ja bym powiedzial ze sie nie nagrywalo i musi jeszcze ras to zrobic 😄😄

  • Destroyer

    Destroyer

    8 miesięcy temu

    ...

  • Katarzyna Kwasnik

    Katarzyna Kwasnik

    8 miesięcy temu

    Rezi nadajesz się do zabawy z dziećmi😘😘.

  • eR-V

    eR-V

    8 miesięcy temu

    ale ja ciebie lubie za to ze nie nagrywasz gównainych wyzwan 1000 lulek pingpongowych tylko robisz cos co sie milo oglada :)

  • miluska weronika

    miluska weronika

    8 miesięcy temu

    Rezii ale makijaż piękny jesteś hahahahahaha kocham ten filmik 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • OG Dogg

    OG Dogg

    8 miesięcy temu

    jaka ładna dziewczyna

  • LIL XHEAD

    LIL XHEAD

    8 miesięcy temu

    Rezi ,kiedyś miałeś po 1 mln wyświetleń a teraz ledwo po 100k do 230k . Ja cie uwielbiam ale ludzie coraz mniej...

  • Katarzyna Piechaczek

    Katarzyna Piechaczek

    8 miesięcy temu

    Ale przynajmniej dziewczyny miały radoche☺️😉

  • Madziula

    Madziula

    8 miesięcy temu

    Nie no Remek, do twarzy ci w tym błękicie, mój przystojniaku,
    Gdzie forest?
    XD
    POZDRO