BELMONDO X GSP - GADGET

Opublikowany 20 maj 2020
wyświetleń 222 471
74

GDZIE NIE MUSZĘ TAM NIE WŁAŻĘ.
SKLEPIK: mobbyn.com/
GADGET: www.soundline.biz/BelmondoGSPGadget
UHQQOW: soundline.biz/BelmondoGSPUhqqow

MOBBYN
MOBBYN
Komentarze  
  • Vine Too

    Vine Too

    8 godzin temu

    Belmondo sztos 😂💪

  • Kacper Osa

    Kacper Osa

    8 godzin temu

    Dostałem message że trzeba umyć plecy

  • Pato Tato

    Pato Tato

    9 godzin temu

    Ja pierdolę nie wierzę kurwa niech ten świat jakaś asteroida jebnie albo jakieś przebiegunowanie bo tak być nie moze pierdolę odrecam korki

  • hakiyo

    hakiyo

    9 godzin temu

    prawdziwy belmondo

  • wegiel2k

    wegiel2k

    9 godzin temu

    do wszystkich dzwonia ajfony, a do niego hułałej

  • Słeger

    Słeger

    10 godzin temu

    Pięknie pozamiatane :D

  • korpa1

    korpa1

    11 godzin temu

    To naprawdę... nie wiem.. nie musze to nie piszę.. wiadomo..
    Jest moc.

  • czapla

    czapla

    11 godzin temu

    wypierdolcie wkoncu tego gsp pedala jebanego

  • Silesian kid

    Silesian kid

    13 godzin temu

    1:21 Rafalala - W dupie byłeś i chuja widziałeś XD

  • Jajor Suchodolski

    Jajor Suchodolski

    13 godzin temu

    WOLNY KURDYSTAN

  • Xertoo

    Xertoo

    13 godzin temu

    dzwoni moj huwawej

  • F K

    F K

    13 godzin temu

    Koleżanka mu podłączyła ładowarkę i go ładowała cała noc?

  • bananowy Dollarek

    bananowy Dollarek

    13 godzin temu

    Zajebiste

  • Krakers Poland

    Krakers Poland

    13 godzin temu

    Wolny kurdystan

  • Małyio

    Małyio

    14 godzin temu

    wstydził bym sie wrzucać co kolwiek z tym tranzystorem gadzet to ma rafalala pod minowka

  • Jedrek Wolodko

    Jedrek Wolodko

    14 godzin temu

    Dzień Dobry

  • Dejan The Dogg

    Dejan The Dogg

    14 godzin temu

    A gdzie ten honorowy kodeks, zasady, reguly?
    W dupie.

  • Ortmann Movies

    Ortmann Movies

    15 godzin temu

    Niesamowite, że teraz każdy wie jak wygląda jego przyrodzenie.

  • Pro[boszcz]Mikołajpiroman

    Pro[boszcz]Mikołajpiroman

    15 godzin temu

    Mobyn power rangers

  • Dawid Dzitko

    Dawid Dzitko

    18 godzin temu

    dobra nie żegnadens

  • QszaPlay

    QszaPlay

    18 godzin temu

    BELMONDZIAK WYJEB W KOŃCU TEGO GPSA!

  • Dope

    Dope

    18 godzin temu

    ale ścierwo japierdole hahah

  • Sibson yt

    Sibson yt

    19 godzin temu

    Fajna ta metropolia...

  • Prod. Myron

    Prod. Myron

    20 godzin temu

    OOOOOOOOO

  • Marcel Marzec

    Marcel Marzec

    20 godzin temu

    to uczucie kiedy po zwrotce Belmondo zmieniasz nutę

  • kaamiilk

    kaamiilk

    20 godzin temu

    fajne

  • gruby_bgc -_-

    gruby_bgc -_-

    20 godzin temu

    Czemu młody g się ciągle drapie po ręce XDDD

  • -BRODA-

    -BRODA-

    21 godzinę temu

    Ex kolega frajer już nie będzie w bandzie, czyli ty czy gsp 😂 jesteście paradoksem zasad.

    • high7fly

      high7fly

      12 godzin temu

      ale wy przyjebani jestescie XD to są stare odrzuty które są na płytce przed całą tą aferą pozdro sezonowcy

  • Wróbel

    Wróbel

    21 godzinę temu

    WOLNY KURDYSTAN

  • szymanuel jodłowski

    szymanuel jodłowski

    21 godzinę temu

    Wolny kurdystan

  • AnteoX

    AnteoX

    21 godzinę temu

    Wolny Kurdystan

  • TheDabber Official

    TheDabber Official

    21 godzinę temu

    200k!

  • Soso Spacesheep

    Soso Spacesheep

    22 godzin temu

    Jak Takeshi 69 może rapować dalej, to Czemu nie Belmondo

  • KAERJOT

    KAERJOT

    22 godzin temu

    Ta a do wanny musiałeś wejść?

  • Kubson

    Kubson

    22 godzin temu

    wolny gadget, wolna cipa

  • Adamek

    Adamek

    23 godzin temu

    Gajet

  • Molek JUK

    Molek JUK

    23 godzin temu

    Wolny Kurdystan

  • idzi756

    idzi756

    23 godzin temu

    Widac ze gsp sie dupa palila ze przyjal belmondziaka po wpierdolu do skladu.

  • Oskarek

    Oskarek

    Dzień temu

    piekna piosenka

  • SVik0 OnE

    SVik0 OnE

    Dzień temu

    Poznałem Rafalalke, zrobiła mi Power Charger xdddd

  • Boottle L

    Boottle L

    Dzień temu

    Wolny kurdystan, wolna cipa

  • Wadimir Taboret

    Wadimir Taboret

    Dzień temu

    Idz do raffalali

  • Bekon To Ziomal

    Bekon To Ziomal

    Dzień temu

    Odwrócona osiemka, jak nieskończona, ła ła ła ja

  • Im_Try_M3

    Im_Try_M3

    Dzień temu

    Belmondo:
    ,,Wolny Kurdystan...''
    Tez Belmondo
    ,,Wolna cipa...''

  • xaimeonex

    xaimeonex

    Dzień temu

    Japierdole, wkoncuu

  • Jan Watoła

    Jan Watoła

    Dzień temu

    dobra nie żegnandes

  • Julian Pulawski

    Julian Pulawski

    Dzień temu

    Wolny kurdystan

  • Silvarr PL

    Silvarr PL

    Dzień temu

    nk wersje tylko z belmondo

  • rzabka

    rzabka

    Dzień temu

    ODWRÓCONA OSIEMKA

  • Rambo 1337

    Rambo 1337

    Dzień temu

    teraz czekamy na wersje instrumentalną.

  • Kaktusovy Karl

    Kaktusovy Karl

    Dzień temu

    wez wyjeb grubegospasionegopajaca ale git bo jak juz ktos pisal nie trzeba przewijac

  • Michał Małecki

    Michał Małecki

    Dzień temu

    Belmondziak bez łaków do 1.38
    Pozniej można wyłączyć

  • polishqciape

    polishqciape

    Dzień temu

    myślałem, że wanną jeździ

  • MioMio174

    MioMio174

    Dzień temu

    TĘSKNIŁEM

  • MIKI600HD

    MIKI600HD

    Dzień temu

    Beka z was dzieciaki, ze sluchacie goscia co sie ruchal z transem XDDDDDDDD Brak zasad totalny u was

  • Omak

    Omak

    Dzień temu

    you know whats poppyn

  • Alek d

    Alek d

    Dzień temu

    Chyba się hajs nie zgadzał więc trzeba było przywrócić Belmondo do składu

  • MrBenio15

    MrBenio15

    Dzień temu

    Ale bicik sztos

  • hoxton ϟϟ

    hoxton ϟϟ

    Dzień temu

    Yomenik

  • FRYZU SDOP

    FRYZU SDOP

    Dzień temu

    Autodiss

  • prod. kajro

    prod. kajro

    Dzień temu

    essa

  • Pepe xD

    Pepe xD

    Dzień temu

    MOBBYN ❤❤

  • DziabDziabDziab

    DziabDziabDziab

    Dzień temu

    Wrócił i jeszcze się do bałagana przypierdala

  • grzegorz brzeszcz

    grzegorz brzeszcz

    Dzień temu

    chyba powinno byc "poznałem koleżankę, zrobiłem jej pale" hahahaha

  • flex office

    flex office

    Dzień temu

    belmondo prawie potracil stara babe xddddd

  • gorzela

    gorzela

    Dzień temu

    Jedyny rap ktorego poslucham MOBBYN

  • Kacper CaSpero

    Kacper CaSpero

    Dzień temu

    W wannie tekst napisales? XD

    • KameleonPlays

      KameleonPlays

      Dzień temu

      Napisał go w bazie

  • PrezeS

    PrezeS

    Dzień temu

    Wolny Kurdystan xD

  • BoPoco?

    BoPoco?

    Dzień temu

    Co tam u rafalali belmondo?

  • Moron *

    Moron *

    Dzień temu

    INSPEKTOR GANDŹIET

  • Mike Shiwork

    Mike Shiwork

    Dzień temu

    Chłop co kąpany w wannie u tranzystora xD

  • Carlik

    Carlik

    Dzień temu

    Wolny Kurdystan

  • Ayatter

    Ayatter

    Dzień temu

    Wolny Kurdystan

  • stary_ wstal

    stary_ wstal

    Dzień temu

    mobbym to jest wiara

  • RDY

    RDY

    Dzień temu

    1:21 Tak się składa że widziałem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  • Persil

    Persil

    Dzień temu

    nie mow do mnie andrzej

  • Persil

    Persil

    Dzień temu

    a jakze

  • Persil

    Persil

    Dzień temu

    fajne tatuaze

  • Persil

    Persil

    Dzień temu

    inspektor gadget

  • Piotrek Dobrzyński

    Piotrek Dobrzyński

    Dzień temu

    dobra nie żegnandends